*لطفاً کارتن ، پاکت یا جعبه محصول را تا مدت ۷ روز که جز خدمات پس از فروش اصفهان لپ تاپ میشوند نزد خود به نگاه دارید و از دور ریختن آن جداً خودداری فرمایید در غیر این صورت خدمات پس از فروش ابطال میگردد.
* برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
- تحویل رایگان فقط شامل سفارشهایی در شهر اصفهان میشود.
- هزینه ارسال برای سایر نقاط کشور براساس تعرفه پست ( پیشتاز- سفارشی ) و تیپاکس ، باربری است.
- اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، صاحب پروفایل یا شخص دیگری که صاحب پروفایل نام، آدرس و تلفن وی را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کرده است، هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی همراه داشته باشد.
- لازم است تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، در حضور همکاران تحویل سفارش کنترل شود.
- برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست مشتریان در زمینه آسیب یا ایراد فیزیکی کالا، اکیداً توصیه میشود پس از تکمیل پرداخت و تحویل کالا، سلامت فیزیکی و ظاهری کالاهای دریافتی در حضور همکاران تحویل سفارش پست ( پیشتاز- سفارشی ) و تیپاکس ، باربری چک شود یا اینکه به محض مشاهده آسیب فیزیکی کالا، در اولین فرصت از طریق تلفن یا ارسال ایمیل از طریق صفحه "تماس با ما" این موارد به خدمات پس از فروش اصفهان لپ تاپ اطلاع داده شود.
- در صورت ارسال کالاها، لازم است مشتری در حضور مامور تحویل سفارش، سلامت فیزیکی کالا را بررسی و در صورت وجود مشکل یا ایراد از تحویل گرفتن آن خودداری کند. بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط مشتری به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود.
- تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
پس از پردازش سفارش و تحویل به پست، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین 24 تا 72 ساعت کاری است.
برخی از کالاها در فروشهای ویژه و طرحهای تشویقی فروش ممکن است فقط از طریق پست پیشتاز ارسال شوند، در این صورت این موضوع در هنگام ثبت سفارش به اطلاع کاربر میرسد.